Algorytmy Google – Gołąb

SEO jest często postrzegane jako czarna magia. Nie wiele osób, które nie zajmują się marketingiem internetowym, są w stanie stwierdzić na czym polega https://sitab.pl. Może o ile samo słowo pozycjonowanie jest w miarę logiczne i zrozumiałe, to same techniki SEO, na czym to polega i jak się to robi, już nie jest wcale takie logiczne. Prawda jest taka, że każdemu zapytaniu w wyszukiwarce odpowiada wiele stron internetowych i Google musi w jakiś sposób je uporządkować. Wykorzystywanie są do tego specjalne algorytmy, które prześwietlają ją i oceniają pod wieloma względami. Wychodzi więc na to, że Google nie ocenia wyłącznie samej strony www, lecz także działania pozycjonera.

Jednym z najbardziej znanych algorytmów jest tzw. Gołąb. Powstał on w lipcu 2014 roku i ma wpływ na wyniki wyszukiwań lokalnych. Jego zastosowanie sprawia, że są one dokładniejsze, ponieważ brana jest pod uwagę większa ilość wyników. Przed wprowadzeniem go otrzymywaliśmy różne wyniki podczas wyszukiwania w sieci i w mapach Google. Algorytm Gołąb to zmienia, ponieważ łączy rezultaty wyszukiwania w sieci i w mapach. Jest to szczególnie istotne ułatwienie przy wyszukiwaniu fraz typowo lokalnych. Algorytm kładzie położył duży nacisk na katalogi branżowe i ich zasoby. Gołąb odpowiada za wyniki wyszukiwań lokalnych, wyszukiwarka ma podsuwać użytkownikowi najbardziej trafne wyniki w kontekście jego miejsca zamieszkania. Wprowadzenie tego algorytmu pokazuje, że Google stawia na regionalność swoich wyników, zyskują na tym małe tematyczne witryny, oferujące swoje produkty i usługi na lokalnym obszarze. Algorytmy wyszukiwarki Google ulegają zmianom i uaktualnieniom, które niejednokrotnie odwracają wyniki wyszukiwania do góry nogami.

Previous post Wesela tematyczne
Next post Odczulanie w ciąży