Podziel się na Facebook Podziel się na Twitter Podziel się na Google+ Podziel się na Pinterest Podziel się na Tumblr Rozpoczęcie nowego przedsięwzięcia biznesowego może naprawdę dać ci wszystkie odczucia. Jest szczęście, że jesteś teraz swoim własnym szefem, poczucie wzmocnienia, że teraz prowadzisz swój własny biznes, a co najważniejsze, jest to fakt, że możesz teraz budzić się każdego ranka i robić to, co kochasz, jednocześnie otrzymując za to wynagrodzenie. Sprawdź: Windykacja kujawsko-pomorskie Brzmi świetnie, prawda? Prawda jest jednak taka, że prowadzenie własnego biznesu to nie tylko tęcze i róże. Jak powie każdy doświadczony przedsiębiorca, prowadzenie firmy wymaga dużo ciężkiej pracy i poświęcenia. Jeśli naprawdę chcesz mieć pewność, że Twoja nowa firma dobrze się rozwija, oto najczęstsze błędy popełniane przez nowych właścicieli firm: Brak biznesplanu Pierwszym i najbardziej ryzykownym krokiem na starcie nowej działalności jest stworzenie biznesplanu. Ten plan, jeśli zostanie wykonany poprawnie: oceni rynek pod kątem rentowności twojego produktu lub usługi, ostrzeże Cię przed potencjalnymi konkurentami, wskaże, ile kapitału potrzebujesz, aby rozpocząć i oszacuje ewentualną kwotę dochodu, którą jesteś w wygenerować. Podczas, gdy biznesplany mogą zdziałać wiele dobrego, wyznaczając kierunek dla Twojej firmy, wielu młodych przedsiębiorców z entuzjazmem do rozpoczęcia ma tendencję do omijania ten krok, co w dłuższej perspektywie tylko szkodzi sukcesowi ich firmy. Konkurencja ceną, a nie wartością Dla większości nowych przedsiębiorców pomysł uzyskania sprzedaży dla ich firmy za pomocą wszelkich niezbędnych środków może być bardzo atrakcyjny. Chociaż nie ma nic złego w robieniu tego, co należy zrobić, aby uzyskać sprzedaż, większość nowych właścicieli firm robi to na wszystkie złe sposoby. Desperacko dążąc do uzyskania sprzedaży, jednym z najczęstszych błędów popełnianych przez nowych właścicieli firm jest zaniżanie cen towarów/usług, aby prześcignąć konkurencję. Kiedy stosujesz tę metodę, chociaż może się wydawać, że zyskujesz sprzedaż w krótkim okresie, to w dłuższej perspektywie zdasz sobie sprawę, że wykonujesz więcej pracy za mniejsze wynagrodzenie. Tak więc, jeśli Twoja firma jest nowa na rynku, staraj się mniej koncentrować na ceną i skup się bardziej na marketingu wartości, jaką Twój produkt zapewni w porównaniu z konkurencją. Komentarze z Facebooka